Kom verder
Golmar Beoview
menu close

Vercoma terug van weggeweest! (Op de BouwBeurs)

De komende editie wordt gehouden van 4 t/m 8 februari in de Jaarbeurs te Utrecht. Nieuw is het programma BouwBeurs R&D in hal 9. Dit nieuwe concept heeft de focus op innovatie en richt zich op architecten, bouwkundig ingenieurs en andere nieuwsgierige mensen in de bouw. Logisch dat u ons dáár op standnummer 9-010 vindt! Onze standbouw partner TAUSCH heeft weer een fantastische stand voor ons ontworpen! Op een frisse manier presenteren wij u daar enkele van onze belangrijkste producten waaronder de deurcommunicatie series GTwin en iPlusBus en ons nieuwe cloud based toegangscontrolesysteem IP-Opener. 
De beurs is dagelijks geopend van 09:30 tot 17:30 met een avondopening op de donderdag tot 20:30
Voor een gratis registratiecode neemt u contact met ons op. Of klik hier om u te registreren.

wachtwoord vergeten

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.